|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Quote Ladineko: Zal de Chippendales dan maar afbellen en echte geile vrouwelijke strippers maar bestellen...  Oeh dan kom ik ook!!!! |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Als stripper?  |
|
CityGirl
Erelid
nou, dat lijkt me niet zo'n strak plan hahahaha! Daar zit denk ik niemand op te wachten!! |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Spons: Maar er gaan geruchten rond dat je met meerdere mensen getrouwd bent, klopt dat?  |
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
Quote CityGirl: Quote Ladineko: Zal de Chippendales dan maar afbellen en echte geile vrouwelijke strippers maar bestellen...  Oeh dan kom ik ook!!!! Ik oooook! |
|
CityGirl
Erelid
ben ff weg...tot zo! |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Tot zo CityGirl   |
|
Spons Erelid
Quote Jasjee: @Spons: Maar er gaan geruchten rond dat je met meerdere mensen getrouwd bent, klopt dat?  ja dag. daar klopt niets van. ik ben ooit getrouwd geweest met roy en muse, van allebei gescheiden.  Wil nu verder met jou! en mijn liefde is voor altijd, schatje. |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Quote Spons: Quote CityGirl: Quote Ladineko: Zal de Chippendales dan maar afbellen en echte geile vrouwelijke strippers maar bestellen...  Oeh dan kom ik ook!!!! Ik oooook! En ik ook  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Weten Roy en Muse ook dat ze gescheiden zijn?  |
|
nietmeer
|
Ladineko: zie voor de verklaring je email  CG: tot zo schat  |
|
Ladineko
Oudgediende
Quote Spons: Quote Jasjee: @Spons: Maar er gaan geruchten rond dat je met meerdere mensen getrouwd bent, klopt dat?  ja dag. daar klopt niets van. ik ben ooit getrouwd geweest met roy en muse, van allebei gescheiden.  Wil nu verder met jou! en mijn liefde is voor altijd, schatje. Net als bij Roy en Muse? |
|
Spons Erelid
Quote Jasjee: Weten Roy en Muse ook dat ze gescheiden zijn?  ja.  ze konden me niet handelen. |
|
Ladineko
Oudgediende
Ik heb de nijging om heeeeeeel hard te gillen als een wijf en met beeldscherm en al het raam uit te flikkeren!  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
ik vroeg me het alleen af, maar dan hoe je me niet te slaan.
Maar Spons is de beruchte ega-verslindster |
|
yes_my_dear Oudgediende
Waarom dan Ladineko????  Dat is niet goed voor je beeldscherm hoor, en die kan er niks aan doen  |
|
nietmeer
|
Ladineko: waarom dat dan?  |
|
Spons Erelid
ik ben geen ega verslinder.. al helemaal geen beruchte. |
|
Jasjee
Oudgediende
|
SweetAngel01: Misschien omdat je hem net een mailtje hebt gestuurd?  Grapje  Denk iets met zijn project  Chick, hmm oke  Ben benieuwd waar ik mee te maken krijg  |
|
nietmeer
|
Jasjee: Ik weet niet  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Die was toch wel lief SwAn |
|
Spons Erelid
='] je hoeft niet bang te zijn.. bij mannen heb ik het gevoel alsof ik me moet bewijzen, bij vrouwen ben ik gewoon heel lief. |
|
yes_my_dear Oudgediende
Oerinstinct is dat Spons  |
|
nietmeer
|
YMD: Ik hoop het wel  |
|
Jasjee
Oudgediende