|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
ik ben altijd lief voor roy  hoezo heb je ok kinderen dan linctus ?? citygirl jawel word wel leuk  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Jollie, dat is minder, en valt er niet te regelen dat je op een ander moment kunt, omdat je nu nog niet bij Roy woont? Ik zal het er in het vervolg bijzetten. |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
@ Jolie
Ik heb nog geen kinderen, maar wel oppaskindjes en neefjes en nichtjes in die leeftijd. Altijd een hele muur vol aan streepjes op een papiertje. |
|
Violetje Oudgediende
|
YMD ja heb ik gezegd da ze mij bij de volgende rond moet neer zetten en dan eerder moeten bellen...  linctus haha ook leuk ja  dus je bent een kindervriend  |
|
linctus Oudgediende
|
ik ben inderdaad een kindervriend
Altijd dollen met mijn neefjes en nichtjes als daar de kans voor is.
Jasper de jongste van de twee oppaskindjes had voor het cadeau van mijn moeder het fenomeen post-its ontdekt. Het jongetje van net 2 jaar was fier aan het kleuren en scheurde deze dan door. Daarna bleven ze vanzelf plakken aan een a4-tje. |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Ik ben erg blij dat het weer bijna weekend is!! ik denk dat ik eens flink ga uitslapen!! Dochterlief is dan bij papa!!  |
|
Violetje Oudgediende
|
@CityGirl: kijk da doe je goed  en als je je verveelt kom je gewoon een drankje doen zaterdag  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Kinderen zijn ook altijd zo leuk. Ben ook op zoek naar oppaskinderen, maar zijn zo moeilijk te vinden hier.... Allemaal vrouwen die niet werken... |
|
nietmeer
|
arghhhhhh, als die klapmongolen nou eens NIET om half 7 met de kettingzagen die bosjes achter mijn huis gaan kappen  ze zijn trouwens nogsteeds bezig, kan toch onmogelijk leren met die pleurisherrie  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Doppert: oordoppen  Maar dat zal nog weinig helpen. |
|
Violetje Oudgediende
|
linctus hahaha leuk he kindren  kun je zaterdag nie op komen passen  ;) |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik gaat even rondbellen hier Laters Luitjes  |
|
nietmeer
|
laters Roy, succes he?  |
|
linctus Oudgediende
|
Ik snoep mee met mijn moeder. Die past eigenlijk op en ik speel met die kinderen. Maar wij werden benaderd door mijn bazin. Die wilde de kinderen in de buurt hebben als ze ging werken en wij wonen 100 meter van het werk af  @ Jollie ga je iets speciaals doen met roy zaterdag? |
|
CityGirl
Erelid
Jollie:  zou zeker gezellig zijn , maar ik heb zaterdag al een verjaardag van een vriendin van me. @yes_my_dear: Jammer dat je dan niet bij mij in de buurt woon  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Laterz Roy! @linctus: beter toch  @CG: Hmmm, maar aan je naam te zien woon je in de stad, ben blij dat ik dan daar niet woon, ik vind Arnhem al een heeeeeeeeele grote stad  |
|
Violetje Oudgediende
|
city girl ok gezellig tog  linctus altijd handig  |
|
linctus Oudgediende
|
Quote Jollie: city girl ok gezellig tog  linctus = altijd handig  dankjewel |
|
CityGirl
Erelid
@yes_my_dear: nee ik woon niet meer in een grote stad. Kom uit Rotterdam, maar ik woon nu in IJsselstein. Is officieel wel een stad, maar zo ziet het er niet uit  Jollie: Zekers! en vrijdag gaan we lekker naar de sauna  |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
linctus Oudgediende
|
Werk ze Jollie |
|
CityGirl
Erelid
Doeiii Jollie!   |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
naja, personeel komt zo gelukkig, kan ik alles gaan regelen, peuken worden per koerier geleverd, ook al geregeld, nu de verzekering nog en de woningsichting maar die kan ik beide pas om 9 uur bereiken  |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
linctus Oudgediende
|
@ roy
Ze kunnen niet allemaal zo vroeg op de zaak zijn zoals jij |
|