|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Heb een tijdje op kickbox gezeten, vond ik geen zak aan dus ben ik er maar vanaf gegaan  Ben ook iemand die alleen vecht etc. tijdens het gamen xD |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Lol ik game niet eens  Alleen van die domme spelletjes op internet als ik me verveel  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Ach, een goeie vechtpartij op z'n tijd is nix mis mee.....  |
|
Caster Oudgediende
|
Zeg jij dat nou Jovi?  Wat een goeie mama ben jij  |
|
Shinki
Erelid
|
Ben ook niet zo sportief. Hadden vandaag de "piepjestest" op school. Je moet 25 meter rennen voordat de piep gaat, en als hij gegaan is moet je terugrennen. Hield het tot trap 8 vol =.= (een halve trap is 3 keer heen en weer) |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Caster: Zeg jij dat nou Jovi?  Wat een goeie mama ben jij  Dat zeg ik niet als mama, maar als mezelf....  en voor zover ik weet ben ik een prima mama, ik heb geen agressieve kinderen opgevoed, juist heel vredelievende kinderen. Maar als er geknokt moet worden, loop ik niet weg.... |
|
Caster Oudgediende
|
Shinki, de coopertest?  Die is grappig  Ik heb iemand een keer tot trap 7 geluld met een constante peptalk terwijl diegene normaal net trap 3 of 4 haalde  Was een grapje Jovi  Knokken is niks  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|
nietmeer
|
@Shinki: ik lag al knockout in een hoek van de zaal bij trapt 5  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik voel een partijtje modderworstelen opkomen tussen RonH en Jovi  |
|
Shinki
Erelid
|
@Caster: coopertest, dat was em  Was naam vergeten xD Banaal: Maar hier heb je pas een voldoende vanaf trap 7,5  |
|
nietmeer
|
Quote Shinki: Ben ook niet zo sportief. Hadden vandaag de "piepjestest" op school. Je moet 25 meter rennen voordat de piep gaat, en als hij gegaan is moet je terugrennen. Hield het tot trap 8 vol =.= (een halve trap is 3 keer heen en weer) is toch een 6,5  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote RonHunter: @Jovi-Mama: Nope, raak je veel agressie mee kwijt  waarom  ? is toch gewoon zo....??? @ roy: ah bah....jij denkt ook altijd net niet zo als het hoort....   |
|
RonHunter
Oud Moderator
Quote Roy6: ik voel een partijtje modderworstelen opkomen tussen RonH en Jovi  Lijkt me wel wat @Jovi-Mama: Zie hier een goed voorstel  |
|
Caster Oudgediende
|
Bij de shuttleruntest kon ik meestal wel een 10 halen, d.w.z. trap 12 of 13 of zo... Weet niet of ik het nu nog kan, denk het wel  Ik bedenk me net dat coopertest rondjes lopen is, op en neer is shuttlerun  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
ik haalde met moeite 7  |
|
nietmeer
|
Hoewel ik nu nogal moeite heb met lopen nadat een randdebiel mij met een vorkheftruck heeft aangereden op het werk |
|
ladekast Oudgediende
|
@Jovi-Mama: lekker een beetje glibberen en glijen toch  |
|
Shinki
Erelid
|
|
|
Caster Oudgediende
|
Banaal, dan werken er echt sukkels bij jou op 't werk  Was ik ook Shinki  Bij coopertest haal ik meestal.. 3 kilometer geloof ik? |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote Shinki: Heb een tijdje op kickbox gezeten, vond ik geen zak aan dus ben ik er maar vanaf gegaan  Ben ook iemand die alleen vecht etc. tijdens het gamen xD een echte compnerd dus  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@RonHunter: voorstel geaccepteerd. When & where? Roy6: waar HEB je het over????  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Roy6: En daarna de grote wasbeurt zekers  |
|
nietmeer
|
@Caster: Ja nogal. heel mijn bovenbeen is blauw en mijn ekel verzwikt  |
|
ladekast Oudgediende