|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@pfft: ook goed   vond em gewoon echt knap gemaakt van der  beschrijft me best goed  |
|
Ulestroate Erelid
 WMRindex: 470 OTindex: 2.130
|
@DFC: ja hoor gaat prima met jou ook?  1 uur niet gelukt he?  gaan we voor 5 uur?  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote amazing_idiot: Als de tijd daar is dat we met de snelheid van het licht kunnen reizen, hoelang zou het dan duren voordat je die snelheid hebt bereikt, maar ook belangrijk, hoelang zal het duren voordat je weer "stilstaat" Rekening houdende met de G krachten. Er zijn nauwelijks g-krachten in de ruimte. End of question.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik had al 6 uur voorgesteld   |
|
amazing_idiot Senior lid
 WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
@Traevel: Dus jij wil zeggen dat je in de ruimte in "0.1 seconden" van 0km/h naar 1.079 miljoen km/h kan versnellen zonder te bezwijken aan de g-krachten.. Dacht het niet.. En over g-krachten in de ruimte: in den beginne zijn er ( bijna ) geen g-krachten.. zodra je gaat versnellen treden er g-krachten op, net als hier op aarde. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Ulestroate: weet niet  ik ben der nog maar 12 minuten en dan misschien in de trein af en toe  dus et is aan jullie  |
|
Ulestroate Erelid
|
YMD: maar k ben om 5 klaar met stage, dan moet café nrtje 81 er tog wel zijn he?  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
 de PVV heeft het opgegeven in Almere  en verder: In Almere hebben donderdag D66, GroenLinks en Leefbaar Almere de handen ineengeslagen en gaan samen de onderhandelingen in. Samen hebben deze fracties negen zetels en zijn daarmee een belangrijke partij in coalitievorming in elk geval met die eerste 2 ben ik blij   sorry moest et ff kwijt  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Quote DFCPhoenix: beschrijft me best goed  *kuch* Hoi Allemaal  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
Traevel Oudgediende
@amazing_idiot, *zucht* in dat geval... bij 1G duurt het 38 jaar. Zo beter?  |
|
Ulestroate Erelid
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Ulestroate: Jij ook meteen commentaar  Ipv "Hooooiii jas  " |
|
yes_my_dear Oudgediende
Quote DFCPhoenix:  de PVV heeft het opgegeven in Almere  en verder: In Almere hebben donderdag D66, GroenLinks en Leefbaar Almere de handen ineengeslagen en gaan samen de onderhandelingen in. Samen hebben deze fracties negen zetels en zijn daarmee een belangrijke partij in coalitievorming in elk geval met die eerste 2 ben ik blij   sorry moest et ff kwijt  Groenlinks = beter Femke =  |
|
amazing_idiot Senior lid
 WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
@Traevel: dat weet iedere aap, maar aangezien je ( expantioneel? ) kan versnellen, zal dit korter zijn... * zucht * |
|
Ulestroate Erelid
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
Traevel Oudgediende
He, ik google ook maar wat, ik deed logica en taalkunde geen wiskunde en natuurkunde  |
|
Ulestroate Erelid
|
van mij mogen ze allemaal weg gaan  opbokke met de politiek  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Ulestroate: Perfect  Hoooi Ulestroate  DFC: Weer van partij veranderd?  |
|
yes_my_dear Oudgediende
En de mijne ook - de beste (en leukste) politicus  |
|
Ulestroate Erelid
|
@Jasjee: wie heeft gezegd dat je hoi terug mocht zeggen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Ulestroate: Ik  Of je bent er blij mee of je hebt pech gehad  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: nee hoor  groenlinks krijgt altijd men stem bij de verkiezingen alleen bij de gemeenteraad kwamen ze niet hoger dan de andere partij die op ze leek dus kregen die mijn stem  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Heej Kattekoppen  |
|