|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
|
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
jovi ... 2 mannen ??? vertel.. ?? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Geen zeurpietje  kan gewoon niet tegen achterlijke uitspraken  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@DreamerTje: Leuk   Bij mij zie ik nooit iemand xD Kan je ook op chatroulette zonder webcam?  |
|
pfft Erelid
|
Quote Dionos: Geen zeurpietje  kan gewoon niet tegen achterlijke uitspraken  +veel |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ja  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jovi: oke dan heb jij et gewoon ernstig slecht getroffen wat betreft mannen  dat kan gebeuren  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Jollie: twee vaders voor drie kinderen. @ Dionos: achterlijk? ik? kijk eens wat beter alsjeblieft. En de mannen die ik tot nu toe heb gekend, zijn wel kleinzielig wat betreft pijn. Dus voor mij is mijn uitspraak wel juist.   |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jovi-Mama: jij gaat om met de verkeerde soort mannen  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
DFCPhoenix: wat dan ook gelijk de reden is dat ik GEEN relatie heb...hahahaha! |
|
Violetje Oudgediende
|
@Jovi-Mama: o sorry ik dacht da je maar 2 kinderen had  |
|
timmehh Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 24 Wnplts: Hoofddorp S |
chatroulette is ZOW grappig vet veel trieste mensen |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Jollie: @Jovi-Mama: o sorry ik dacht da je maar 2 kinderen had  Maakt niet uit, ik heb een zoon van 18, en een tweeling van 7. Dus twee vaders, drie kinderen. De eerste zat beneden bier te drinken met z'n vrienden en de tweede werd misselijk van de lucht van de lucht in het ziekenhuis.... Losers.... |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jovi-Mama: tjah daar ligt het dus aan  bedoel dat soort gasten zijn gewoon mietjes sowieso als je kind geboren wordt moet je daar bij zijn of je moet een heeeeeel goede reden hebben daar niet bij te zijn  en bij klein pijntje wondje ofzo van ja doet zeer maar gewoon verder gaan gaat vanzelf over |
|
pfft Erelid
|
@DreamerTje: toch niet @Jovi-Mama: Jullie worden zowat gedwongen tot het doorstaan van die pijn, als je een kind wilt. Wij kunnen die pijn niet ervaren, omdat we mannen zijn. Gewoon een shitvergelijking dus. En als je zo graag wilt zeuren over dat vrouwen zo zielig zijn, dan ga je maar lekker weer achter het aanrecht en niet meer werken. Altijd dat denigrerende gedonder tov mannen  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ow, raar  |
|
Lenni Erelid
 WMRindex: 763 OTindex: 4.667 T S |
Nou nou, het wordt hier steeds gezelliger  |
|
Violetje Oudgediende
|
@Jovi-Mama: jeejtje  das wel egt kut... wa een slappe kerels zeg bah |
|
DreamerTje Oudgediende
Mmore moet eens wat zeggen  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@pfft: pardon? Ik maak geen vergelijking, ik vertel mijn ervaring. En mijn ervaring is dat mannen over het algemeen niet zo heel goed tegen pijn kunnen. Ik ben niet denigrerend tov wie dan ook, als het wel zo overkwam, dan spijt me dat, okay? @ Lenni: ja hè?  @ Jollie: geeft niet, ik ben niet voor niets alleen....   |
|
DreamerTje Oudgediende
Mannen kunnen inderdaad niet tegen de pijn van een bevalling en daarom moet de vrouw het maar doen  Niet zo lopen zeiken over dat mannen er wel tegen kunnen. Doe eens niet zo stoer! |
|
pfft Erelid
|
Zo denigrerend als de pest en generaliserend ook nog. Zo kom je over. Mja, prima, ik ben weg hier. |
|
Lenni Erelid
 WMRindex: 763 OTindex: 4.667 T S |
Ik heb respect voor vrouwen! Ik doe het ze niet na...
|
|
DreamerTje Oudgediende
@pfft: Who cares! Mannen moeten gewoon stoer doen :/ |
|