|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
@yes_my_dear: ja, daar moet je zwanger voor worden, maar wat zijn de voordelen van een zwangerschap dan? |
|
nietmeer
|
WMR-kok: Hey lieverd  jij ook weer hier  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
jovi ik vind het voordeel da je kinderen KAN krijgen en het gevoel als de baby beweegt  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Dreamertje, worden tijdens de zwangerschap vanzelf groter haha @Jovi-Mama nog een voordeel |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
SweetAngel01: Pfff nog 5 uur, dan kan ik je weer zien  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ugh  Dan mogen ze daarna van mij net zo groot blijven  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Jovi: dat zo'n kind in je groeit, dat lijkt mij echt een wonder |
|
nietmeer
|
|
|
Jovi-Mama Oudgediende
Ik vind geen enkel voordeel aan zwangerschap. Je wordt dik, je bent lelijk, je houdt vocht vast, je bent misselijk, je kunt je niet normaal bewegen, sex is afschuwelijk met zo'n dikke buik tussen je in, en als klap op de vuurpijl moet je ook nog vet veel moeite doen om een kind uiteindelijk op de wereld te zetten. Zwangerschap is:  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Jovi-mama: Het idee dat er een klein kindje in je buik groeit dat jou straks mama noemt?  Dat moet toch een sterk voordeel zijn? Dat het kind een verbinding heeft met jou. |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
SweetAngel01: Ben al aan het aftellen  |
|
nietmeer
|
Ladineko: Ik merk het  |
|
Violetje Oudgediende
|
@DreamerTje: voordat ik zwanger raakte had ik een grote c cup... en nu...  een atje  dus ja... da ze groot blijven hoeft nie altijd  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Dat dat kindje in je buik groeit is een wonder ja, maar geen VOORDEEL?! |
|
DreamerTje Oudgediende
Maar uiteindelijk heb je 'n prachtig iets  Alleen dat je daar 9 maanden mee moet zwoegen is inderdaad 'n beetje kut  Waarom worden de mannen niet gewoon zwanger  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Als een man zwanger zou worden, heb je gelijk geen last meer van overbevolking. Vrouw zwanger Man zwanger Vrouw nog een keer zwanger Man durft echt geen 2e keer  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@DreamerTje: mannen worden niet zwanger omdat ze de pijn en pijntjes niet aankunnen, het zijn MANNEN, weet je nog? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
 nou zeg |
|
Violetje Oudgediende
|
ik vind heel de zwangerschap mooi eigenlijk... zijn veel mensen op de wereld die nie zwanger kunnen worden dus mag je blij zuijn da wij het wel kunnen... alleen het dik worden is nie fijn maar de rest : geweldig |
|
DreamerTje Oudgediende
Daar hebben we nu al last van :/ Jollie: Ik heb nu 'n B-cupje, alleen nu beginnen ze met hangen  Hoop dat ze na de zwangerschap iets groter zijn geworden  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@Jovi-Mama: Vrouwen moeten wel, mannen niet. Zo is t nou eenmaal. @ Dreamertje: Mss moet je eens met Jolanthe gaan praten. Haar cupmaat past zich aan aan haar eetgedrag  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Jollie: ik denk dat ik het met jou eens ben!! |
|
DreamerTje Oudgediende
Mannen zijn gewoon stom :/ Ze zijn er eigenlijk maar voor 1 ding en dat is voortplanten.  |
|
timmehh Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 24 Wnplts: Hoofddorp S |
wij mannen werken tig keer harder dan de vrouwen *vrouwen in de top positie daar gelaten* |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
|
|