|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Tsja. Je hebt vrouwen die mooi zwanger zijn en waar je dus weinig van terug ziet. Ik hoop toch wel dat het bij mij niet zo erg is  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
hangtiieten hoef je nie te krijgen hoor.. das onzin heb ik ook niet.. maar da je dik word klopt  bij mij is het er nu wel weer af gelukkig  |
|
DreamerTje Oudgediende
Hangtieten krijg ik nu al |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Je hebt zelfs zwangere vrouwen waarvan je bijna niet kunt zien dat ze zwanger zijn. (mijn moeder had voor mij maatje 32, zwanger maatje 34, hoogzwanger tussen 34 - 36 en na de zwangerschap maatje 32 weer. Ideaal.) |
|
DreamerTje Oudgediende
Zo! Dan is jouw moeder wel heel mager en klein, of niet dan?  |
|
Violetje Oudgediende
|
en dan ben je nie eens zwanger...  dus komt nie alleen maar door zwangerschap  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Ik ga boodschappen doen, laterzzzzz!  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Ik heb helaas borstvoeding gegeven bij Oudste, en sindsdien heb ik hangtieten....  En ik ben alle gewicht wel kwijt, maar het uitgerekte vel niet hoor.... Ik ben zelf 1.58 meter en mijn buik was een week voor de zwangerschap 1.22 meter in omtrek. Dus daT is vrij lastig om weer weg te krijgen.... |
|
DreamerTje Oudgediende
Echt stom. Wil geen hangers  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Dat was ze, nu (26 jaar later) heeft ze gewoon 38-40 en groot is niemand bij ons echt,al ben ik echt een uitschieter (heb maatje 152  )  |
|
DreamerTje Oudgediende
Wow  1,22 in omtrek! Dat is echt veel  |
|
nietmeer
|
Daar ben ik weer  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote DreamerTje: Wow  1,22 in omtrek! Dat is echt veel  Er zaten er ook twee in hè? maar het is wel veel.... |
|
Violetje Oudgediende
|
ik heb geen borstvoeding gegeven.. gelukkig.. deed pijn bij mij heel erg dus heb het na 24 uur nie meer gedaan... maar ik kan je vertellen da stuwingen ok nie zo fijn zijn  |
|
DreamerTje Oudgediende
@Jovi-Mama: zo  Tweeling ja  Zal wel zwaar zijn geweest! Wat zijn stuwingen?  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Zwangerschap heeft veel nadelen, maar ik denk ook heeeel veel voordelen  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@DreamerTje: dat wil je niet weten.... @YMD: noem de voordelen van een zwangerschap eens dan? |
|
DreamerTje Oudgediende
Nou, misschien weet ik het over een paar jaar wel  Misschien krijg ik wel gewoon een drieling  Gelijk genoeg  |
|
Violetje Oudgediende
|
dreamertje.. da de melk uit je borsten wil maar er dus nie uit komt.. dan worden je borsten zo hard als bakstenen en da doet zeer  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Quote Jovi-Mama: @DreamerTje: dat wil je niet weten.... YMD: noem de voordelen van een zwangerschap eens dan? Een kind kunnen krijgen  |
|
timmehh Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 24 Wnplts: Hoofddorp S |
google het  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@DreamerTje: een drieling is zeer onverstandig. Een tweeling wil wel, je hebt twee armen en twee handen, maar drie is er één te veel...ben altijd blij dat het er maar twee tegelijk waren.... |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
een week of 6 extra vakantie.  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ow  Nou, lekker dan  Mijn borstjes zijn niet zo groot  Heb je er dan nog steeds last van?  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*ziet onderwerp en smeert m maar weer snel  * |
|